ماز یا قلم چی کدومش بهتره؟

ماز و قلمچی بیشتر توی برگزاری آزمون مطرح هستند و اگر دنبال کلاس کنکور آنلاین باشید روی کلاسینو و کارنامه خرد و تاملند باید حساب کنید که ما اینجا به تحلیل اونها خواهیم پرداخت.

ماز یکی از موسسات نسبتا جدید در حوزه آموزش ایران است که توسط چهار جوان نوپا و جویای نام در شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرد.

موسس ماز دانشجوی جوانی به نام موسوی زاده بود که با همراهی سه نفر از دوستانش ابتدا در زمینه زیست فعالیت خود را شروع کردند و به سرعت کار خود را به آزمونهای آزمایشی کشوری و کلاسهای آنلاین کشوری گسترش دادند.

در حال حاضر ماز از دبیران و مدرسان خوبی در آزمونها و کلاسهایش بهره میبرد و ما در ادامه به بیان نقاط ضعف و قوت این مجموعه خواهیم پرداخت.

اصلی ترین نقطه قوت موسسه ماز آزمونهای آزمایشی شان و خصوصا آزمون درس زیست میباشد.آزمونهای ماز در کنار آزمونهای قلمچی و سنجش و گزینه 2 از بهترینها در ایرانست.

نقطه قوت دیگر ماز پایین بودن قیمت خدمات این موسسه در قیاس با رقبای کاریست که البته جمعیت بالای دانش آموزان این موضوع را برای این مجموعه مقرون به صرفه میکند.

از دیگر نقاط قوت ماز حضور دانشجویان و جوانان جویای نام و پرتلاش در این مجموعه است که پویایی زیادی به مجموعه داده است و ماز را به یکی از رقبای اصلی موسسه ای قدیمی همچون قلمچی قرار داده است.

در بحث آزمون نقطه ضعف اصلی ماز سوالات عجیب و نامتعارف در برخی دروس است .

اما در خصوص کلاسهای آنلاین نیز جمعیت بسیار بالای کلاسها افت کیفیت و تعامل را در بر داشته است.

اگرچه ایده قیمت پایین و دراختیار گرفتن بازار آموزشی با جمعیت زیاد در کلاسها توجیه پذیر شده است اما از آیتم مهمی به نام کیفیت ارتباط دبیر و دانش آموز نمیتوانیم به سادگی عبور نماییم.

در ماز اساتیدی که تدریس میکنند اکثرا مدرسان جوان و خوبی هستند که شاید نامشون رو کمتر شنیده باشید ولی تدریس خوبی در کلاسهاشون دارن البته به تازگی چند دبیر قدیمی همچون مبرحسینی نیز به این مجموعه ملحق شده اند.

در درس شیمی استاد اسماعیلی و استاد نوری در موسسه ماز حضور دارند که بیشتر دبیرانی دست به قلم هستند و نوشته هایشان از اجرا و تدریسشان به مراتب بهتر است.اما از لحاظ قدرت تدریس هر دو استاد تقریبا دریک سطح میباشند

در درس فیزیک استاد میرحسینی و استاد رحمانی و استاد کارخانه و استاد غنی حضور دارند که از کلاسهای میرحسینی استقبال بیشتری شده است.

رزومه و تحلیل تدریس استاد فیزیک میرحسینی را از اینجا ببینید

در درس ریاضی استاد کرمی و عزیزی حضور دارند که کلاسهای کرمی پرمخاطب تر میباشد

رزومه و تحلیل تدریس استاد ریاضی کرمی را از اینجا ببینید

در درس زیست فرزام فرهمند نیا و جلال موقاری حضور دارند که از نظر اقبال عمومی تقریبا هر دو استاد در یک سطح و جایگاه میباشند

تحلیل زیست فرزام فرهمند نیا را از اینجا ببینید

تحلیل زیست جلال موقاری را از اینجا ببینید

کارنامه خرد در سال 89 توسط استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان دوتا از دبیران برند ایران تاسیس و پایه گذاری شده و این مجموعه مدعی هست که در تدریس فقط از معلمهای برند ایران استفاده میکنه.

کارنامه خرد هم کلاسهای آنلاین داره و هم کلاسهای حضوری و نظم و انضباط و دیسپلین بالایی که داره این مجموعه رو به یکی از بهترینها توی ایران تبدیل کرده.اگر تجربه شرکت تووی کلاسهای کارنامه خرد رو داشتید از اون تجربها تون در نظرات برامون بنویسین.خب بریم حالا سراغ تحلیل این مجموعه آموزشی با ما همراه بمونید.

نقاطه قوت اصلی این مجموعه بکارگیری دبیرهای طراز اول و خوب هست که هم سواد خوبی دارن و هم چون سابقه حضور در برنامه های صدا سیما رو داشتن،بلدند جلوی دوربین خوب و حرفه ای تدریس کنند.

اما نقطه قوت دیگه این مجموعه اینه که بچه ها گروه بندی میکنه و این کار باعث میشه که کلاسهاشون مثل بقیه موسسات شلوغ نشه و دبیر با تک تک بچه ها بتونه گفت و گو داشته باشه و کارنامه خرد از این نظر تعاملی ترین کلاس کنکور ایران هست.

نقطه قوت دیگه مارنامه خرد سیستم رفع اشکال 24ساعته و خوبی هست که راه اندازی کردن و بهترین رفع اشکال ایران رو دارن.خب البته این گروه بندی و تشکیل کلاس در گروه های کوچکتر باعث افزایش هزینه ها و باطبع گرون شدن خدمات میشه و کلاسهای کارنامه خرد به همین دلیل از بقیه رقبا گرانتر هست.

از دیگر نقاط قوت میتونیم به مشاوره رایگان اشاره کنیم توی کارنامه خرد اگر بیشتر از دو درس ثبت نام کنین مشاوره گروهی براتون ریگان و مجانی میشه و بعنوان هدیه میگیرید اونو.

همینطور توی کارنامه خرد اگر بیشتر از دو درس ثبت نام کنین پکیج ویژه نهایی (هم اختصاصی و هم عمومی) هم براتون مجانی و رایگان فعال میشه .

هینطور برای کسانی که سه بیشتر از دو درس بنویسن همایش های نکته و تست آخر سال هم مجانی و رایگان میشه و در مجموع درسته که هزینه هاشون از همه جا بیشتره ولی خدماتشون هم وی آی پی و خاص هست.

نقطه ضعف اصلی کارنامه خرد هزینه بالای کلاسهاست هزینه کلاسهای این مجموعه شاید دو یا سه برابر مجموعه های مشابه مثل ماز باشه و برای کسانی توانایی پرداخت ندارن سخت هست

نقظه ضعف دیگه کارنامه خرد اینکه فقط در رشته تجربی و ریاضی کلاس داره و به کلاسهای هنر و فنی و انسانی توجه زیادی نداره

نقظه ضعف دیگشون هم اینه که در هر درس نهایتا دو تا استاد دارن که باید از بینشون انتخاب کنید ولی تعدد دبیرها توی موسسات رقیب بیشتر هست مثلا در درس فیزیک فقط استاد باباخانی و استاد میرسعید هستن ولی در یک موسسه مثل ماز رحمانی و حسینی و غنی و کارخانه 4 دبیر مجزا هستن که فیزیک درس میدهند و استدلال مدیران مجموعه این هست که کیفیت رو بر تعدد و کمیت ترجیح میدن.

لیست بهترین دبیران فیزیک کنکور ایران را از اینجا ببینید

توی کارنامه خرد استادهای بزرگ و معروفی مثل مهدی باباخانی و سامان سلامیان و دکتر پلویی حضور دارن بریم در ادامه دقیق و به تفکیک همه دروس اسامی دبیرها رو مرور کنیم

توی کارنامه خرد چهار تا استاد ریاضی هست اولی سامان سلامیان هست که از همشون معروف تره ولی استاد بابازاده و استاد فکری کیا و دکتر رها مسیح هم کلاس دارن توی مجموعه و از کلاسهای سامان سلامیان بیشتر استقبال شده

رزومه و تحلیل تدریس دکتر سامان سلامیان را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس دکتر سهیل بابازاده را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس دکتر رضا فکری کیا را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس دکتر رها مسیح را از اینجا ببینید

توی کارنامه خرد فیزیک رو استاد مهدی باباخانی و استاد میرسعید درس میدن و مهدی باباخانی معروفتره و پرمخاطب تر هست.

رزومه و تحلیل تدریس دکتر مهدی باباخانی را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس دکتر امیر احمد میرسعید را از اینجا ببینید

توی کارنامه خرد شیمی رو دکتر پلوئی و دکتر شفیعی علویجه درس میدن و از لحاظ کیفی هر دوتا استاد خوبن و تقریبا یک اندازه ازشون اقبال شده.

رزومه و تحلیل تدریس دکتر پلویی را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس شیمی شفیعی علویجه را از اینجا ببینید

توی کارنامه خرد دکتر همایونی و دکتر آزاد و دکتر مهشید حقیقت حضور دارن که در کلاسهای آنلاین از دکتر همایونی بیشتر استقبال شده و در کلاسهای حضوری هم مهشید حقیقت پرطرفدار هست

رزومه و تحلیل تدریس زیست دکتر همایونی را از اینجا ببینید

رزومه و تحلیل تدریس زیست دکتر مهشید حقیقت را از اینجا ببینید

هرکدوم طرفدارهای خودشون رو دارن
و به سلیقه شما و هزینه ای که میخواهید انجام بدید بستگی داره به هر حال هزینه کلاسهای حضوری همیشه بالاتر هستش

رزومه و تحلیل تدریس زیست پوریا آزاد را از اینجا ببینید

موسسه قلمچی در سه حوزه آزمون و کتاب و کلاس فعالیت داره در سطح کشو و قلمچی در خصوص برگزاری آزمون یکی از بهترینها در ایران میباشد اگرچه در بحث کلاسهای آموزشی توفیق آزمونهایش را نداشته ولی از لحاظ نشر کتاب نیز از پیشگامان است.

مدیر و بنیانگذار موسسه قلمچی(کانون فرهنگی آموزش) آقای کاظم قلمچی است و از مدیران توانمند در نظام آموزشی ایران میباشد.

اصلی ترین مزیت آزمونهای قلمچی یکی اینه که آزرمونها برنامه ای هستن و شما فقط آزمون نمیدید بلکه دستان پنهانی پشت برنامه ها هستن تا شما رو در مسیر درست هدایت کنند

و نکته مثبت دیگر قلمچی این هست که تعداد شرکت کننده هاش از همه توی کشور بیشتر هستن و نظم و دیسیپلین خوبی دار این مجموعه.

تنها نکته منفی قلمچی اینه که در سالهای اخیر سوالاتش زودتر لو میره و پاسخ آزمونهاش از چند روز جلوتر در کانالهای تلگرامی موجود هست و البته این احتمال وجود داره که این موضوع به دلیل شیطنت رقبای کاری این موسسه باشه ولب در مجموع لو رفتن سوالات امنیت و یلامت آزمونها رو پایین آورده است

موسسه قلمچی که آزمون‌های آزمایشی تو ایران برگزار می‌کنه این آزمون‌ها، تعداد زیادی از جامعه رو پوشش می‌ده، سوالاشون هم شبیه سوالات کنکوره ولی امنیت زیادی ندارن هر دو هفته یه بار آزمون دارن سوالاتشون کیفیت بالایی دارن و ایده‌های جالبی توشون هست کارنامه‌ی آزمونشون شامل تحلیل آزمون و نمودار پیشرفته هزینه‌های آزمون‌های قلمچی خیلی بالاست، از بالاترین هزینه‌ها بین آزمون‌ها برنامه راهبردی خوبی دارن و پیشرفت سریعی هم دارن

همچنین، موسسه قلمچی دارای بهترین دبیران کنکور ایران در طراحی سوالات آزمونهای آموزشی میباشد.

یک جای خوبه برای اونایی که دوست دارن یه آزمون جدید و متنوع بدن آزمون‌هاش معمولاً سختی متوسطی دارن و به شکلی‌های مختلف ایده‌آل برا تست دانشتون هستن اگه به دنبال امتحانی با کیفیت و خلاقانه هستید، موسسه قلمچی بهترین گزینه می‌تونه باشه اما یادتون باشه که هزینه آزمون‌هایش بالاست، پس برای شرکت در اونها باید بودجه‌ای مناسب در نظر بگیرید

تو آزمون‌های موسسه قلمچی، سوالات از سراسر کشور جمع‌آوری می‌شن و تعداد طرّاح‌هاش خیلی بیشتر از آزمون‌های دیگه‌ی کشوره روی سایتش می‌تونی هر چیزی رو که لازم داری برای درس خوندن پیدا کنی، مثلاً آزمونک‌های تستی یا درسنامه‌های کوتاه ولی کیفیتشون زیاد خوب نیست یه بار تو هفته، از پشتیبان موسسه می‌تونی برای مشاوره یا تحلیل کارنامت تماس بگیری یه خدمت ویژه‌ی این موسسه اینه که اونایی که تازه کنکور دادن، می‌تونن تجربیاتشون رو به دانش‌آموزان کنکوری به اشتراک بذارن همچنین، نرم‌افزاری دارن که بهت کمک می‌کنه تا رشته‌ی درسی و کارنامه‌ای که پذیرفته شدگان سال‌های اخیر دارن رو انتخاب کنی

کیفیت آزمون در موسسه قلمچی به خاطر تنوع بالای طراحان، سبک واضح و ثابتی نداره سطح سوالات به طور متوسط تا بالاست و معمولاً مهارت‌های دانش‌آموز رو به چالش می‌کشون سوالات دشواری متنوع دارن ولی تعداد سوالاتی که به کنکور شبیه‌ان، کمه، به خصوص تو بخش‌های عمومی این ممکنه در آینده چالش‌هایی در مدیریت زمان برای دانش‌آموزان ایجاد کنه

پاسخ تشریحی‌ها در آزمون‌های موسسه قلمچی به صورت خیلی خلاصه و مختصر ارائه می‌شن بسیاری از پاسخ‌ها فقط به بررسی گزینه‌ها محدود شدن و اطلاعات اضافی فراهم نشده بنابراین، پاسخنامه‌های این موسسه از لحاظ محتوا کم‌ترین میزان رو دارن مقایسه با سایر موسسات اما، سوالات محاسباتی بصورت دقیق حل می‌شن و برای برخی از اون‌ها از روش‌های گوناگونی استفاده می‌شه

اگر تجربه حضور توی کلاسهای این موسسه رو داشتید در بخش کامنتها از تجربه هاتون بنویسید.

کلاسینو
استاد عربشاهی موسس کلاسینو

آقای عربشاهی  از معلمهای خیلی قدیمیه ایرانه و سالها در مجموعه خودش به اسم راه اندیشه کارهای آموزشی کرده بود و همین سابقه و سبقه قدیمی باعث شد تا یک روز تصمیم بگیره یک مجموعه تدریس آنلاین رو بصورت خیلی نوآورانه تاسیس کند.

آقای عربشاهی به کمک تجربیات قبلیش و همچنین با کمک ایده های خوب فرزندش سروش عربشاهی مجموعه آنلاینی راه اندازی کردن و اسمشو هم گذاشتن کلاسینو.

اما ما در ادامه بریم نکات مثبت و منفی کلاسینو رو با هم مرور کنیم.

 تو کلاسینو مزایا و خوبی های زیادی وجود داشت که در اوایل تاسیس باعث استقبال خوب دانش آموزها شد. یکی از مزایا این بود که تا اون لحظه هیچ کلاس آنلاینی توی ایران وجود نداشت و همه مجبور بودن از کلاسهای حضوری استفاده کنند  و کلاسینو اولین موسسه ای بود که کلاسهای آنلاین رو راه اندازی کرد و در هر شغل و کاری  اولین بودن خیلی امتیاز خوبی برای اون بیزینس محسوب میشه.

همینطور کلاسینو با قراردادن چند معلم در هر درس  و با دبیراهای متنوع حق انتخاب رو به دانش آموزان داد تا از بین استادها هرکدوم که دوست دارند رو انتخاب کنن. مثلاً تو درس شیمی هم استاد مصلایی و هم استاد فراهانی تدریس میکنن که مخاطبان میتونن یکی از اونا رو برای یادگیری انتخاب کنند.

از دیگر مزایای کلاسینو اینه که شما میتونید کلاسها رو از روش آفلاین هم مشاهده کنید که واقعا خوبه البته این قابلیت رو این روزها تمام موسسات کنکور آنلاین دارا هستند.

اولین و اصلی ترین ایرادی که میشه به کلاسینو وارد کرد اینه که ، جمعیت کلاسها خیلی زیاد هست و مثلا در بعضی درسها تا چندین هزار نفر در کلاس آنلاین هستن که خوب این کیفیت کارو کم میکنه.در واقع کلاس آنلاین چندهزار نفره دیگه کلاس تعاملی نیست و بیشتر شبیه دی وی دی های ضبط شده قدیمی هست که تعامل بین استاد و دانش آموز نیست یا کمه.

دومین نکته منفی کلاسینو هم اینه که مثل تاملند و کارنامه خرد از والها و تخته های بزرگ برای تدریس استفاده نمیکنه و تلویزیونهاشون که استادها رووش درس میدن کمی کوچیک هست.

سومین نکته منفی کلاسینو اینه که سیستم رفع اشکال خوبی نداره و رفع اشکالها صد درصد کامل برای همه سوالها و برای همه دانش آموزها انجام نمیشه که با توجه به جمعیت بالای کلاسها کاریش نمیتونن بکنن.

و نکته منفی چهارم اینه که کلاسینو یکسری کتاب به اسم هرکول چاپ کرده و  بچه ها مجبورن کتابهای خود موسسه هم بخرن که کلی به هزینه هاشون اضافه میکنه.

توی این چندسال اخیر کلاسینو مثل خیلی از شرکتهای بزرگ مثل اسنپ و تپسی سعی کرده سیاست توسعه با تعدد خدمت دهنده ها رو  داشته باشه برای همین با استخدام تعداد زیادی از معلم بلاگرها تلاش داره سهم زیادتری از بازار رو داشته باشه و چون تعداد استادها خیلی داره زیاد میشه ما در اینجا فقط معلمهای شاخص و معروفشون رو بهتون معرفی میکنیم.

در درس ریاضی آریان حیدری و بابک سادات اصلی ترین استادهاشون هستن که سبک کاری هردو استاد تستی هست.توی رشته انسانی هم استاد خسرو محمد زاده فقط درس میدن و برای انتخاب این استادها بهتر که حتما نمونه تدریس ببینین ازشون ولی از کلاسهای آریان حیدری بیشتر از سادات استقبال شده

تحلیل و رزومه آریان حیدری رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه بابک سادات رو از اینجا میتونید ببینید

توی فیزیک خود استاد عربشاهی و همینطور استاد نوکنده در کلاسینو حضور دارن و مهدی براتی هم که از دبیرهای جوان و  نوپا و جویای نام هست اخیرا به مجموعه اضافه شده است.

در حال حاضر مخاطبهای نوکنده از دوتا استاد دیگه بیشتر هست و نوکنده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

فیزیک نوکنده

تحلیل و رزومه استاد فیزیک محمد نوکنده رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه استاد فیزیک عربشاهی رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه فیزیک مهدی براتی رو از اینجا میتونید ببینید

درس شیمی توی کلاسینو چندتا مدرس داره اولین و معروفترینش استاد مصلایی هست که توی سالهای اخیر پسرش هم توی تدریس کمکش میکنه و نفر بعدی که توی کلاسینو درس میده پارسا فراهانی هست که خیلی جوونه و پر جنب و جوش و نفر بعدی هم کسی نیست جز استاد محمد مرادی و ضمنا کامیز فرزانه هم میتونه گزینه دیگر شما در کلاسینو باشه. حالا اگر دوست دارین میتونین از لینکهای زیر تحلیل دقیق این استادها رو ببینید

تحلیل و رزومه محمد مصلایی رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه پارسا فراهانی رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه محمد مرادی رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه کامبیز فرزانه رو از اینجا میتونید ببینید

توی درس زیست شناسی هم استاد همدانی و استاد عمارلو گزینه های شما هستن.عمارلو خیلی باسواده ولی خب سبک تدریسش کمی حوصله سربر هست و همدانی خوب درس میده ولی تحصیلاتش و مدرکش مثل عمارلو خیلی درخشان نیست و توی زیست آزاد درس خونده.

زیست همدانی

تحلیل و رزومه استاد زیست عمارلو رو از اینجا میتونید ببینید

تحلیل و رزومه استاد زیست محمد همدانی رو از اینجا میتونید ببینید

توی کلاسینو محمد صحت کار و بهرام جلالی هندسه کار هستن و کلی هم سبک تدریسشون متفاوته.صحت کار یک فرد علمی تر هست ولی کم جنب و جوش و ملو درس میده و جلالی شومن تر و شلوغ تر هست ولی از نظر علمی صحت کار قوی تره و پرمخاطب تر هست در کلاسینو

 گه تو داری دنبال تحصیل تو دانشگاه و یا دیپلمه پشت “کنکور” هستی، حتما دوست داری از اول راهت انتخاب‌های به دردبخوری داشته باشی تا بتونی مثل یک قهرمان شروع کنی و به هدفت برسی

باید یادت نره که وقتی به تلویزیون نشستی، داری برنامه های تفریحی می‌بینی، اما ناگهان “کنکور” و تبلیغات مدارس و موسسات آموزشی به چشمت نخورد و توقع نداشته باشی که همه بهت بگن چیو بخونی و کجا بری

تبلیغات انقدر رنگارنگه که شاید خودت و خانواده‌ات گیج شید و نمی‌دونید چه کار کنید و کدوم گزینه براتون مناسبه واقعا سردرگم می‌شید که چیت که کدوم گزینه واقعا به دردت می‌خوره و می‌تونی ازش استفاده کنی برای رسیدن به آرزوهات

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ آزمون‌های ماز از اول دوست داشتن، آزمون‌هاشو با اینترنت برگزار کنه فکر کنم این باعث شد که تو دوران کرونا، بهتر از آزمون‌های کاغذی عمل کنه و بیشتر معتمد باشه

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ هزینه‌های منصفانه‌تر آزمون‌های ماز: یه نکته خفن این آزمون‌ها اینه که شهریه‌شون ارزونتر بود، نسبت به موسسات دیگه همه مازی‌ها یکی دیگه بودن تو مساله شهریه و هیچ فرقی بین شما و دیگران نبود، مگر اونایی که با درصد بالا رایگان ثبت نام می‌کردن

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ پاسخنامه‌های خفن و پرنکته در آزمون‌های ماز: در آزمون‌های ماز، پاسخ‌نامه‌هاش خیلی دقیق و پر از توضیحات باحال بوده واقعا

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ پس از کیفیت سوالات، مهمترین بخش یک آزمون، پاسخ‌نامه است چون آزمون نه تنها شما رو سنجیده، بلکه به عنوان یه نوع آموزش برایتان عمل می‌کنه و از طریق آن می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ بنابراین، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آزمون‌دهی، تحلیل و بررسی سوالات پس از آزمون است و داشتن یک پاسخ‌نامه کامل و البته دقیق می‌تواند به شما در این امر کمک کند ماز ارائه‌دهنده‌ی یکی از جامع‌ترین پاسخ‌نامه‌ها برای دانش‌آموزان است

دلیلی که تقلب در آزمون‌های ماز کمتره، اینه که اون‌ها به صورت آنلاین هستن و نمی‌شه براشون فایل PDF درست کرد که بشه چاپشون کرد همچنین به خاطر محدودیت زمانی، احتمال تقلب در این آزمون‌ها کمتره

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ بیشتر افرادی که توی این آزمون‌ها شرکت می‌کنن، برای رتبه‌بندی هستند و خب، اینجا جامعه آماری کمتری دارن، اما احتمال تقلب کمتره چون افراد بیشتری اونجا جمع می‌شن و به دنبال رتبه‌های خوبن

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ ویژگی‌های قوی و منسجم برنامه راهبردی در قلم‌چی: یکی از ویژگی‌های اصلی موسسه قلم‌چی، داشتن یک برنامه راهبردی قوی، منسجم و دارای مرور تا روز کنکور است که بسیاری از موسسات دیگر برنامه خود را بر اساس برنامه قلم‌چی تنظیم می‌کنند

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ پشتیبانی در موسسه قلم‌چی: بر اساس هر100 دانش‌آموز یک پشتیبان انتخاب می‌شود، پس در کل ایران بیش از چندین هزار نفر هستند که دانش‌آموزان قلم‌چی را پشتیبانی می‌کنند همچنین با داشتن نمایندگی‌های مختلف در سراسر ایران، تعداد زیادی از افراد را به خدمت می‌گیرد تا به دانش‌آموزان بهترین خدمات را ارائه دهد

ماز یا قلم چی کدوم بهتره؟ یکی دیگر از ویژگی‌های مهم موسسه قلم‌چی، بورسیه‌دهی به دانش‌آموزان با معدل بالای ۱۷ که توانایی مالی برآورده کردن هزینه‌ها را ندارند


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *