ندا برهانی نسب

ندا برهانی نسب مشاور

ندا برهانی نسب از بهترین مشاوران کنکور ایران است و خصوصا برای دانش آموزان دختر، که کار کردن با مشاوران مرد، برایشان سخت است،انتخاب برهانی نسب به عنوان مشاور بهترین گزینه است.

سبک مشاوره ندا برهانی نسب 60 درصد علمی و 40 درصد انگیزشی است.

استاد ندا برهانی نسب سالها تجربه مشاوره با دانش |آموزان فرزانگان در شهرهای مختلف ایران را داشته و مشاوری کارکشته و قدرتمند است.

استاد ندا برهانی نسب یکی از مشاورین برجسته کنکور و مشاورین تحصیلی معروف در ایران است. ایشان جزء ده مشاور برتر کنکور ایران تلقی می‌شوند و از پایه‌گذاران روش PRT در زمینه مشاوره تحصیلی می‌باشند. ایشان همچنین یکی از مدیران ارشد موسسه کارنامه خرد بوده و در طی سال‌های اخیر، به عنوان یکی از صدرنشینان با صدها رتبه برتر و قبولی در رشته‌های پزشکی و مهندسی، کارنامه درخشانی داشته‌اند.

تخصص اصلی استاد ندا برهانی نسب در برنامه‌ریزی و هدایت تحصیلی برای داوطلبان قبولی در رشته‌های برتر تجربی از قبیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره می‌باشد.

ندا برهانی نسب

روش کاری استاد ندا برهانی نسب در مشاوره به شکل زیر است:

  1. برگزاری کلاس مشاوره هفتگی به مدت یک ساعت، که می‌تواند آنلاین یا حضوری برگزار شود، برای بررسی و راهنمایی شما.
  2. ارائه یک جدول برنامه هفتگی، با توجه به برنامه آزمون‌ها و برنامه مدرسه یا کلاس‌های شما، به منظور رصد و تحلیل فعالیت‌های شما و اصلاح نقاط ضعف و باگ‌های موجود در برنامه خود.
  3. ارسال برنامه روزانه فعالیت‌ها و گزارش مطالعه شما به استاد ندا برهانی نسب تا ساعت 11 شب، برای تجزیه و تحلیل و رصد مداوم برنامه‌های شما.
  4. بررسی علمی کارنامه آزمون‌های شما (مانند قلمچی، گزینه 2، سنجش و …) با استفاده از آنالیز‌های کامپیوتری و دستی، و ارائه مشاوره مناسب برای بهبود عملکرد شما.
  5. آموزش تکنیک‌های تست‌زنی و روش‌های مطالعه برای بهبود عملکرد شما در مسیر تحصیلی.

اصولا مشاوره کار حساسی است علی الخصوص برای مشاوره با دانش آموزان دختر باید ظرافتهای خاصی را رعایت نمود که در مشاوره ندا برهانی نسب این ظرافت برخورد با دختران وجود دارد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *