شیمی شیروانی چطوره

شیمی شیروانی چطوره

استادشیمی غلامحسین شیروانی دارای مدرک کارشناسی در رشته شیمی محض از دانشگاه گیلان هستند، و ایشان مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده و در نهایت مدرک دکتری خود را در زمینه شیمی آلی از دانشگاه خوارزمی کسب نموده‌اند.

لحن و بیان تدریس استاد شیروانی مطلوب است اما از آنجاییکه در پکیج های ضبط شده تعامل و رفع اشکال وجود ندارد این موضوع نقطه تردیدی در انتخابشان میتواند باشد.

همچنین سطح سوالات بررسی شده خیلی بالا نیست ولی نهایتا استفاده از انیمیشن در تدریس ایشان را برای دانش آموزان با پایه علمی ضعیف،کار را جذاب میکند .

استاد شیروانی دارای بیش از 18 سال سابقه در تدریس دروس شیمی می‌باشند که این نشان‌دهنده تجربه و تخصص وسیع ایشان در این زمینه است. همچنین، ایشان به عنوان مولف چندین مقاله بین‌المللی در زمینه شیمی فعالیت داشته‌اند که این نشان از تحت‌تأثیر بودن تحقیقات و دانش علمی ایشان در جامعه علمی است

خیر پکیج ضبط شده دارند

بله در موسسه حرف آخر دی وی دی دارند

خیر جزوه به همراه پکیج حرف آخرشان دارند

با توجه به سابقه تدریس در مراکز و شهرهای مختلف کشور، استاد فوق توانایی برقراری ارتباط و تدریس در محیط‌های مختلف و به دانشجویان با پس‌آینده‌های متنوع را دارند. به نظر می‌رسد که ایشان با ترکیب تحصیلات و تجربه‌های گوناگون خود، یک متخصص با توانمندی‌های ویژه در زمینه شیمی هستند که به دانشجویان و جامعه علمی کمک زیادی می‌کنند.

ویژگی‌های تدریس استاد غلامحسین شیروانی در زمینه شیمی و اهمیتی که به جزئیات و کیفیت آموزش می‌دهد، بسیار مهم و توجه‌برانگیز است. این استاد به دقت و دقت بسیار بالا به ارائه محتوای آموزشی می‌پردازد و تمامی تست‌ها و مباحث شیمی را به صورت جامع و کامل تحلیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بارز استاد شیروانی به عنوان یکی از بهترین دبیران شیمی کنکور ایران ، استفاده از انیمیشن‌های زیبا و هدفمند در آموزش شیمی است. این روش نوآورانه کمک می‌کند تا دانش‌آموزان به صورت تعاملی و مفهومی مطالب را یاد بگیرند و مفاهیم را به خوبی درک کنند.

استاد شیروانی با ارائه انیمیشن‌ها و با اجرای آزمایش‌های علمی، تمامی آموزش‌ها را تا یک سطح عمیقتر ارائه می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند بدون تردید و با اطمینان شیمی را درک کنند. از آنجایی که این استاد به حل مشکل تجسم درست مفاهیم شیمی اهمیت می‌دهد، استفاده از انیمیشن‌ها و آزمایشگاه‌های مجازی برای زنده کردن مفاهیم تحصیلی و فهم بهتر در دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

با توجه به انیمیشن‌ها و آزمایشگاه‌های تعاملی، دانش‌آموزان می‌توانند مفاهیم را بهتر متوجه شوند و با این روش‌های جذاب، تسریع در فرآیند یادگیری شیمی را تجربه کنند. از این روش‌های نوین و اثربخش، دانش‌آموزان بهتر مسلط بر مفاهیم شیمی می‌شوند.

استاد شیروانی دارای یک سابقه حرفه‌ای بسیار درخشان و منحصر به فرد در تدریس در دبیرستان‌ها، آموزشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های برجسته کشور می‌باشند. وی به عنوان یک از اساتید برجسته و محبوب، به صورت فعال در شبکه‌های صدا و سیما و برنامه‌های آموزشی حضور دارند. تقریباً ۱۷ سال است که به تدریس مشغول بوده و از امتیازات استاد پروازی نیز بهره مندند، به این معنا که تدریس‌های خود را در شهرهای مختلف اعم از تبریز، ارومیه و شیراز نیز ادامه می‌دهند.

استاد غلامحسین شیروانی به دلیل ارائه روش‌های آموزشی نوآورانه و منحصر به فرد، مورد توجه و تحسین دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گرفته‌اند. وی تمامی دانش‌های خود را با دقت و کیفیت بالا به دانشجویان انتقال می‌دهند و در زمینه‌های مختلف شیمی و اصول علمی آن تدریس کیفی ارائه می‌دهند.

استاد غلامحسین شیروانی به عنوان یکی از بهترین اساتید شیمی کنکور ایران تا چند سال قبل در یک مجموعه آموزشی با نام مدیریت استاد عبدالرضا منتظری، فعالیت گسترده و برجسته‌ای داشتند. در این مجموعه، با استفاده از برند محبوب “حرف آخر” و همچنین با بهره‌گیری از الگوسازی و انیمیشن‌سازی، تمامی تدریس‌های خود را برای دانش‌آموزان جذاب و قابل فهم ارائه می‌دادند.

استاد شیروانی به عنوان یکی از اساتید برجسته و محبوب، توانستند با طرح‌های نوآورانه و با کیفیت، توجه و اعجاب دانش‌آموزان و داوطلبان زیادی را به خود جلب کنند. وی با ارائه تدریس‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد، توانسته است نام خود را در محیط آموزشی مجموعه حرف آخر برجسته کرده و تمامی آموزش‌ها و تجربیات علمی خود را با دقت و حرفه‌ای به دانش‌آموزان انتقال دهد.

به نظر می‌رسد که در حال حاضر استاد غلامحسین شیروانی به همراه استاد رضا شعبانی و استاد شاکری، فعالیت خود را در یک مجموعه آموزشی جدید به نام “مجموعه بیست صد” آغاز کرده‌اند. این همکاری جدید احتمالا به تنوع و کیفیت بیشتر در ارائه خدمات آموزشی منجر خواهد شد.

همچنین، مجموعه حرف آخر نیز برای درس شیمی خود استاد علی سلوکی را به عنوان استاد معتبری معرفی کرده‌اند. او با تایید مدیریت مجموعه حرف آخر، یعنی جناب آقای عبدالرضا منتظری، در ارائه تدریس‌های خود با استفاده از الگوسازی و انیمیشن‌سازی شروع به فعالیت کرده است. این روند نشان از توجه به نوآوری و بهبود مستمر در فرایند آموزش دارد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *